MASTERCLASS

JAK VYTVOŘIT PRODEJNÍ TEXTY (NEJEN) NA WEB

Založili jste si webové stránky, ale vůbec netušíte

jak napsat texty, které zaujmou a prodají?

Nejsou totiž texty, jako texty! 

V rámci masterclass vám vysvětlím rozdíl mezi texty a prodejními texty. A jak texty na svém webu (sociálních sítích) zaujmout a získat nové klienty.

Bojíte se, že budete investovat hodiny do psaní textů, které si pak stejně nikdo NEpřečte?

Prozradím vám 3 základní body: 

  • co musí prodejní texty obsahovat,
  • jak by měly prodejní texty vypadat,
  • jak napsat článek, který si lidé přečtou,

aby vaše texty měly šmrnc, vypadaly čitelně a hlavně si získaly srdce vašich potenciálních klientů. 

Co všechno získáte v rámci masterclass?

3 video části

Prezentace v PDF

Audio záznamy

+ BONUSY!

check-list Jak napsat článek, který si lidé opravdu přečtou

check-list 5 věcí, které byste měli vědět, než si založíte blog

e-book Jak začít psát blog a neseknout s tím

e-book Co musím udělat, než publikuju článek na blog

A to vše za 890 korun.

Jak jsou klienti spokojeni s

webovými stránkami a texty?

Jsem ráda, že touto cestou mohu poděkovat Míše Gřeškové za její úžasnou pomoc, rady, podporu a já díky tomu mohla svůj projekt dotáhnout do konce. No, ono to teď vlastně všechno začíná. Když jsem hledala někoho, kdo by mi pomohl s novými internetovými stránkami vykoukl na mě e-book 5 KROKŮ K VYTVOŘENÍ WEBU, KTERÝ OPRAVDU PRODÁVÁ a bylo jasno, koho oslovím. To jsem ještě netušila, že mi Míša pomůže nejen s textem, grafikou, ale s celým napojením všech systémů, které ke svému prodejnímu webu potřebuji. Mám i k dispozici videa, podle kterých si nyní mohu sama navést další své produkty k prodeji. Je mi vždy k dispozici, pokud v systému tápu a potřebuji poradit. A jsem ráda, že ji touto cestou mohu poděkovat za skvělou práci, podporu, nápady, rady. Děkuji.
Martina Fallerováwww.martinafallerova.cz
Milá paní „učitelko“ Chci ti touto cestou poděkovat za vytvoření našeho webu a vůbec za trpělivost se začátečníkem, kterého jsi učila pro mě nová slova jako je např. blog, Smartemailing. atd. Díky tebou vytvořeného webu se nám rozjela půjčovna obytných aut a díky propojení rezervačních kalendářů se zrychlilo, zjednodušilo vytváření rezervací zákazníků. Oslovení „paní učitelko“ je určitě na místě, protože moje začátky správy a aktualizace webu byla pro mě mnohdy neřešitelná, ale pro tebe úsměvná. Rád bych doporučil spolupráci s tebou všem, kdo potřebujete vytvořit „FUNKČNÍ WEB“, Tvé návrhy, nápady, kreativita nám hodně pomohla při oslovování zákazníků. Mooooc děkuji za tvé nervy a za spolupráci.
Jan Rypelckao.cz
Rád bych tímto vyjádřil velké poděkování Míše Gřeškové za skvělou práci pro náš LoveCoWork. Spolupráci jsme začali tvorbou webových stránek, k nimž potřebovala, k mé velké radosti, opravdu jenom minimální součinnost z naší strany a co jenom šlo, to vyřešila sama, popř. přišla sama hned s několika návrhy, jak danou věc řešit. A nám pouze stačilo vybrat si to nejlepší řešení. I proto jsme s velkou radostí pokračovali a aktuálně využíváme její kreativitu při propagaci všech akcí, které se u nás konají. Kdybych měl za sebe vyzdvihnout hlavní výhody této spolupráce, tak je to určitě kreativita, schopnost nalézt samostatné řešení, precizní provedení a 100 %-ní spolehlivost. S radostí proto mohu Míšu vřele doporučit.
Zdeněk PoubaLoveCoWork Opava
Ahoj Míšo, děkuji ti za tvorbu mých webových stránek, za úžasné nápady, texty i podporu marketingu a hlavně za trpělivost s někým tak netechnickým. 🙂 Chtěl jsem web, který bude schopný s klienty komunikovat a zároveň snad nabídne i užitečné informace v oblasti masáží a podpory zdraví. Nevím, jestli využiji všechny možnosti, které web nabízí, ale vím, že bez tebe by nebyl. Takže děkuji a těším se na další spolupráci ... 🙂
Pavel Devátý
Můj marketing se ještě do nedávné doby skládal z obvolávání klientů a osobních schůzek, abych jim svůj projekt představila. Doba se ale mění a abychom uspěli je potřeba se jí přizpůsobit. Proto jsem poprosila Míšu, aby mi mou cestu za úspěchem v podnikání pomohla ulehčit pomocí webových stránek. Shodly jsme se, že nejlepší variantou bude právě MioWeb a Smartemailing, abych s klienty mohla mimo jiné komunikovat i automatizovaně. Věřím, že dnes je web důležitou součástí podnikání a budování si své značky.
Dagmar Konečná
Milá Míšo. Ráda bych Vám touto cestou poděkovala za skvělou spolupráci. Dva roky jsem si přála vytvořit na svých stránkách členskou sekci, ale pořád jsem nevěděla, jak začít. Na doporučení kamarádky Martiny Fallerové jsem dostala odkaz na Vás. Líbí se mi Vaše kreativita, spolehlivost, rychlost a především trpělivost. Propojením systému jste mi usnadnila práci. Jsem ráda, že díky Vám jsem blíž ke svým klientům a mohu jim nabídnout videa se cvičením jógy. Těším se na další spolupráci.
Věra Hrušková

little sneak peek

Co se dozvíte
v rámci Masterclassu?

CO MUSÍ PRODEJNÍ TEXTY OBSAHOVAT

JAK BY MĚLY PRODEJNÍ TEXTY VYPADAT

 JAK NAPSAT ČLÁNEK, KTERÝ ZAUJME & lidé si to přečtou

Masterclass pro vás připravila:

Michaela Gřešková

S tvorbou webu a psaní textů jsem začala už v 8 letech a od té doby jsem si prošla dlooouhou cestu. 

Začala jsem psaním a tvorbou blogů, napsala knihu a poté se plně ponořila do prodejních textů na web a sítě. 

A všechno, co o (prodejních) textech potřebujete vědět najdete v rámci MASTERCLASS JAK VYTVOŘIT PRODEJNÍ TEXTY, KTERÉ PRODÁVAJÍ.