MASTERCLASS
JAK VYTVOŘIT PRODEJNÍ TEXTY (NEJEN) NA WEB
Založili jste si webové stránky, ale vůbec netušíte
jak napsat texty, které zaujmou a prodají?
Nejsou totiž texty, jako texty!
V rámci masterclass vám vysvětlím rozdíl mezi texty a prodejními texty. A jak texty na svém webu (sociálních sítích) zaujmout a získat nové klienty.
Bojíte se, že budete investovat hodiny do psaní textů, které si pak stejně nikdo NEpřečte?
Prozradím vám 3 základní body:
- co musí prodejní texty obsahovat,
- jak by měly prodejní texty vypadat,
- jak napsat článek, který si lidé přečtou,
aby vaše texty měly šmrnc, vypadaly čitelně a hlavně si získaly srdce vašich potenciálních klientů.
Co všechno získáte v rámci masterclass?
3 video části
Prezentace v PDF
Audio záznamy
+ BONUSY!
check-list Jak napsat článek, který si lidé opravdu přečtou
check-list 5 věcí, které byste měli vědět, než si založíte blog
e-book Jak začít psát blog a neseknout s tím
e-book Co musím udělat, než publikuju článek na blog
A to vše za 890 korun.
Jak jsou klienti spokojeni s
webovými stránkami a texty?
little sneak peek
Co se dozvíte
v rámci Masterclassu?
CO MUSÍ PRODEJNÍ TEXTY OBSAHOVAT
JAK BY MĚLY PRODEJNÍ TEXTY VYPADAT
JAK NAPSAT ČLÁNEK, KTERÝ ZAUJME & lidé si to přečtou
Masterclass pro vás připravila:
Michaela Gřešková
S tvorbou webu a psaní textů jsem začala už v 8 letech a od té doby jsem si prošla dlooouhou cestu.
Začala jsem psaním a tvorbou blogů, napsala knihu a poté se plně ponořila do prodejních textů na web a sítě.
A všechno, co o (prodejních) textech potřebujete vědět najdete v rámci MASTERCLASS JAK VYTVOŘIT PRODEJNÍ TEXTY, KTERÉ PRODÁVAJÍ.